Tuesday 3 June 2014

selamat hari bapa

                         SELAMAT HARI BAPA KEPADA SEMUA BAPA DI MALAYSIA

Hari bapa dah dekat.Dah beli hadiah untuk bapa anda?Sebenarnya,hadiah paling bermakna dalam hidup ibu bapa kita adalah pencapaian akedemik kita di sekolah.Jadi,tak perlu lah kita belikan hadiah untuk mereka.Cuma kita perlu ingat,jangan sesekali kecewakan hati mareka,ya.Sayangilah ibu dan apa seperti mana mereka menyayangi kita dari kecil hingga besar.Amin...........

p/s:saya dah tukar format.Sekarang saya akan kongsi tentang apa yang saya suka.

2 comments:

  1. alya.kau tak follow blog lain ke?aku dah banya follow blog .aku bagi satu blog khat kufi.

    ReplyDelete
  2. banyak la blog aku follow....=3

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...