Tuesday 6 May 2014

keluarga saya pergi bercuti

     Sorry ye,dah lama x update......so,janganlah marah.Hari ni saya nak bagi perumpamaan pula.Ianya ialah bagai cacing kepanasan.maksudnya orang yang tak reti duduk diam,macam adik saya  -_-.Hari ni saya nak kongsi kisah keluaraga saya pergi bercuti.Kami sekeluarga pergi ke Langkawi pada cuti persekolahan yang lepas.Kami semua menginap di hotel Langkapuri Inn berdekatan dengan Pantai Chenang.Keesokan harinya,kami pegi ke Pekan Kuah.Kami pergi ke sebuah pasaraya bebs cukai iaitu Idaman Suri.Di sana kami membeli mangkuk ,pinggan,periuk,teko,cawan dan juga coklat.Coklat apa saya x payah beritahulah.Jangan marah...^.^.Kemudian kami pergi ke Tugu Lang,sebuah tugu helang yang sangat besar.Lebih besar berbanding gajah.oops,melebih pula.Pada hari ketiga pula,pagix2 lagi saya sudah mandi pantai.Malangnya,getah rambut saya hilang...-.-kemudian kami pun bersiap hendak balik.tapi sebelum balik kami singgah di beras terbakar untuk membeli cendermata...kemudian barulah kami balik itu sahaja kisah saya hari ini......

p/s:lupa pula,pada hari kedua kami juga melawat makam mahsuri dan ke cable car.

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...